Nieuws

Ramen open in 2014

Wanneer je het nieuwe jaar start met de energieke lezing van bedrijfseconoom, auteur en facilitator Dirk Anton van Mulligen, zet je iedereen op scherp. Met terugwerkende kracht leest Dirk Anton het jaar 2013 en met vooruitziende blik schetst hij 2014. Hij biedt u handvatten om in het nieuwe jaar kansrijke nieuwe stappen te zetten. Business as usual bestaat immers al lang niet meer.

Dirk Anton van Mulligen begeleidt, spreekt en schrijft al jaren over ontwikkel- en veranderprocessen. Die ervaring gecombineerd met zijn sterke gevoel voor de tijdgeest, geeft hem zicht op wat komen gaat. Wat hij voorheen alleen in kleine kring deelde, zal hij nu voor een selecte groep publiek maken.

When the Surf’s up, you can either catch the wave or be taken by surprise

Zeggen de Engelsen. 2013 was een jaar van de binnenkant, van veel focus op interne organisatieontwikkelingen. Een jaar van herschikking en impasse. Een jaar waarin gewacht werd op ‘het aantrekken van de markt’ en meer duidelijkheid over de koers van de economie.
Dit wachten maakt in 2014 plaats voor vertrekken. De druk op mensen en organisaties was groot in het oude jaar. In het nieuwe jaar gaan de ramen open en vindt die druk een uitweg. De blik naar binnen wordt beweging naar buiten. 2014 is het jaar waarin we de toekomst vorm geven.
Keken we in 2013 nog met ingehouden adem naar alles wat er gebeurde, terwijl er toch niets veranderde aan de buitenkant, in 2014 gaat het stromen. Dirk Anton van Mulligen laat alle aanwezigen voelen dat het nieuwe jaar vol beweging zit en vertelt hoe je daar het beste gebruik van kunt maken.

Unieke kans!

Dit is een unieke kans. Dirk Anton geeft in 2014 slechts drie nieuwjaarslezingen. In het najaar was hij te gast in Hamburg bij een meerdaags seminar over ‘The challenges of recruitment and retention of staff’. Zijn bijdrage aan dit internationale seminar werd als hoogste gewaardeerd.

Iedere aanwezige bij de nieuwjaarslezing ontvangt gratis een exemplaar van dit boek, t.w.v. 34,95. Als bedrijf betaal je één prijs voor een package deal, gebaseerd op een nieuwjaarslezing - toegespitst op 80 toehoorders.